قوانین و مقررات و شرایط سرویس دهی پارس وی دی اس

قوانین پارس وی دی اس تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه پارس وی دی اس بوده و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، Parsvds حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می داند و نسخه قوانین بروز شده و شرایط استفاده از خدمات خود را از طریق این صفحه در دسترس عموم قرار خواهد داد . بر اساس قوانین تجارت الکترونیک خریدار با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت پارس وی دی اس یا پورتال مشتریان ، قوانین ما را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد. اما در صورتی که کاربر نیاز به قرار داد رسمی داشت ، این امکان برای انعقاد قرار داد رسمی وجود خواهد داشت .

یکم . اطلاعات تماس
سرویس ‌گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی و مشخصات و آدرس کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی پارس وی دی اس مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد. همچنین .برای سرویس های تست رایگان باید مشخصات کاربری توسط تیم فروش پارس وی دی اس تایید گردد .
در شرایطی که احتمال هک شدن یک حساب کاربری وجود داشته باشد و یا اینکه شخصی به حساب کاربری شخص دیگری لاگین کرده و  مشخصات کاربر را تغییر دهد . و یا نسبت به انتقال سرویس به پنل دیگر اقدام نماید . پارس وی دی اس این حق را دارد که با بررسی این موارد و کارت ملی شخصی که اولین بار حساب کاربری را باز کرده   و تماس با شاره تلفنی که اولین بار حساب را باز کرده مجدد سرویس کاربر را به حساب قبلی   بازگشت زده و بدون نیاز به درخواست دادگاه این مورد را انجام دهد ْ چرا که مالکیت یک سرویس برای اولین شخصی خواهد بود که حساب را باز کرده و اتقال یک سرویس به پنل دیگر به مشخصه تایید صاحب امتیاز قبلی پنل می‌باشد .
 
دوم . روش ارتباط با پارس وی دی اس  و شرایط پشتیبانی
روش ارتباطی مستند پارس وی دی اس با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پورتال‬ ‫پشتیبانی که از طریق حساب کاربری وی در پورتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود و روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پورتال پشتیبانی با دریافت شماره‬ ‫پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.در نظر داشته باشید به هنگام بروز مشکل برای سرویس شما ابتدا می بایست با ورود به ناحیه کاربری ، ایجاد درخواست پشتیبانی ، مشکل خود را به طور کامل در تیکت مطرح کنید . در صورتی که تمایل به ارتباط تلفنی با پارس وی دی اس  را نیز دارید با داشتن شماره تیکت می بایست پیگیر مشکل خود باشید . ارائه خدمات پشتیبانی در پارس وی دی اس در پورتال مشتریان به صورت ۱۵ ساعته و ۷ روز هفته می‌باشد. ضمناً به درخواست‌هایی که از طریق تلفن اعلام گردد در صورت داشتن تیکت پشتیبانی رسیدگی می‌گردد. 

سوم . زمان پاسخ گویی به مشکلات فنی 
هر کاربر به هنگام بروز مشکل می بایست با ایجاد تیکت پشتیبانی مشکل خود را به اطلاع پارس وی دی اس برساند ، در صورتی که نیاز به پیگیری تلفنی داشتید باید در ابتدا مشکل خود را در تیکت مطرح کرده باشید و در هنگام تماس با کارکنان پارس وی دی اس در ابتدا شماره تیکت مربوطه را عنوان کنید تا همکاران امکان پاسخگویی و راهکار رفع مشکل شما را داشته باشند . معمولا سرعت در پاسخ به تیکت های پشتیبانی بسیار بالاست اما در ساعات اداری زمان پاسخ به تیکت بین حداقل پنج دقیقه تا حداکثر ۲۴ ساعت بوده و همچنین در ساعات غیر اداری و تعطیل رسمی پاسخ به تیکت بین حداقل یک ساعت تا حداکثر ۴۸ ساعت خواهد بود . در نظر داشته باشید ممکن است رفع کامل مشکل به زمان بیشتری نیاز داشته باشد که مبتنی بر نوع مشکل و راهکار ارائه شده توسط پارس وی دی اس در کوتاهترین زمان ممکن حل خواهد شد . این مورد قابل ذکر است که خریدار موظف است تمام تیکت های پشتیبانی را با زبان فارسی ارسال کند و مشکل خود را به صورت شفاف و مستند ارسال نماید . همچنین باید تمام درخواست های کاربر به صورت مکتوب در سیستم پشتیبانی ثبت شود و مواردی که به صورت شفاهی و تلفنی عنوان می گردد قابل استناد نیست . 

چهارم . زمان تحویل سرویس در پارس وی دی اس
زمان تحویل سرویس در پارس وی دی اس برای سرویس های مثل هاست ، دامنه ، لایسنس اغلب آنی می باشد ولی تعهدپارس وی دی اس  بدین صورت می باشد. 
حداکثر زمان تحویل برای سرویس‌های پارس وی دی اس که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است :
- سرور اختصاصی پنج روز کاری
- سرور مجازی دو روز کاری
- ثبت دامنه دو روزِ کاری
- سرویس میزبانی و هاست دو روزِ کاری
- خدمات کانفیگ سرور و نصب نرم افزار و اسکریپت و کنترل پنل دو روز کاری
- خرید نرم افزار خارجی و لایسنس و گواهی نامه دو روز کاری
- خدمات کولوکیشن و میزبانی سرور اختصاصی ایران پنج روز کاری
- تغییر در سرویس و ارتقا سخت افزار و تجیهیزات سرور و آپگرید مشخصات سرویس دو روز کاری

با این حال باید بدانید که به طور میانگین تحویل سرویس ها به صورت زیر بوده ولی تعهد پارس وی دی اس در بالا ذکر شده است و در پایین زمان طبیعی و نرمال تحویل آماده است. 

- سرور اختصاصی ایران دو روز کاری
- سرور مجازی کمتر از یک روز کاری
- ثبت دامنه آنی
- سرویس میزبانی و هاست آنی
- خدمات کانفیگ سرور و نصب نرم افزار و اسکریپت و کنترل پنل یک روز کاری
- خرید نرم افزار خارجی و لایسنس و گواهی نامه آنی
- خدمات کولوکیشن و میزبانی سرور اختصاصی ایران دو روز کاری
- تغییر در سرویس و ارتقا سخت افزار و تجیهیزات سرور و آپگرید مشخصات سرویس آنی
- سرور اختصاصی آلمان از دیتاسنتر هتزنر یک روز کاری اروپا
- سرور اختصاصی فرانسه و کانادا دیتاسنتر او وی اچ معمولا کمتر از یک ساعت
- سرور اختصاصی انگلیس دیتاسنتر رد استیشن کمتر از یک روز کاری اروپا
- کانفیگ سرور ، نصب کنترل پنل سی پنل ، دایرکت ادمین و سایر کانفیگ های امنیتی یک روز کاری 
- خرید آی پی و خدمات مربوطه از جمله روت کردن و یا ادد کردن مک آدرس یک روز کاری
نکته 1: در نظر داشته باشید روز های پنجشنبه و جمعه در ایران و روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا روز کاری محسوب نمی گردد . 
در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به پارس وی دی اس اعلام نموده و  Parsvds موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت ما صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.
نکته 2: ارائه سرویس های مجازی و اختصاصی ایران به ساکنان خارج از کشور امکان پذیر نبوده و لازم است کاربر در زمان ثبت و تحویل سفارش در کشور حضور داشته باشد.

پنجم . تغییر اطلاعات ورود به سرور و حفظ پسورد
پارس وی دی اس به هنگام تحویل سرویس ، اطلاعات کاربری شما را از طریق پرتال و ناحیه کاربری برای شما ارسال می کند . طبعا پس از تحویل اطلاعات ورود به سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی و سایر دسترسی ها ناحیه کاربری ، حفظ کلمه عبور بر عهده سرویس گیرنده بوده و موظف به تغییر اطلاعات ورود پس از تحویل می باشد . در نظر داشته باشید از پسورد های آسان استفاده نکنید و از کارکتر و حروف کوچک و بزرگ برای سخت تر بودن پسورد استفاده نمایید .

ششم . تغییرات فنی در سرویس
پارس وی دی اس حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد پارس وی دی اس موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت ، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

هفتم . ارتقا سرویس
ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دوسرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پورتال کاربران محاسبه می گردد. در پارس وی دی اس تغییر سرویس به یک پلن پایینتر وجود ندارد ، و صرفا امکان ارتقا به پلن بالاتر وجود دارد .

هشتم . مسولیت آموزش و انتخاب سرویس
پارس وی دی اس  تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند و امکان ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید را برای کاربر فراهم کرده است ، ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، دامنه و سایر آشنایی داشته و پارس وی دی اس مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد و برای سرویس های خریداری شده ، مسوولیتی برای آموزش ندارد ، با این حال بخش آموزش پارس وی دی اس ، در قسمت بلاگ سایتپارس وی دی اس ، بخش آموزش راه اندازی کرده اند تا اکثر پاسخ های مورد نیاز کاربران را به صورت فایل آموزش منتشر کند . 

نهم . پایداری و آپتایم سرویس
میزان پایداری ( uptime ) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده پارس وی دی اس در ماه، 99% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به 100% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.

دهم . مدیریت سرور و وظایف پشتیبانی در پارس وی دی اس
کلیه سرویس های ارائه شده در پارس وی دی اس بصورت پیش فرض مدیریت نشده یا سلف منیج بوده و خدمات پشتیبانی تنها محدود به شبکه ، سخت افزار ، پایداری و آپتایم سرویس ها می باشد، در صورتی که کاربر با خرید خدمات از پارس وی دی اس مثل ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست ، دامنه ، و سایر نیاز به پشتیبانی نرم افزاری داشت ، صرفا با هزینه توافقی و یا در صورت داشتن بسته مدیریت توسط پارس وی دی اس قابل انجام است . کاربر به صورت پیشفرض هیچ هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزاری پرداخت نکرده است و هزینه پرداخت شده بابت سرویس های مذکور شامل ارائه به موقع سرویس و پشتیبانی مربوط به شبکه ، سخت افزار و آپتایم و پایداری سرویس می باشد . تعرفه مربوط به رفع مشکل پس از ارسال درخواست کاربر در تیکت پشتیبانی توسط بخش فروش ارائه می گردد و یا کاربر در صورتی که به صورت ماهانه نیاز به یک پشتیبانی مستمر دارد می تواند با سفارش بسته مدیریت به صورت ماهانه از خدمات نرم افزاری پارس وی دی اس بهره مند گردد . این نکته قابل ذکر است که پشتیبانی نرم افزاری در هر سطحی با اخذ هزینه انجام خواهد شد . 

یازدهم . تمدید سرویس
1.  کاربر موظف است که حداکثر ۷۲ ساعت قبل از سر رسید سرویس خود اعم از سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست ، دامنه ، لایسنس و سایر ، نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کند . از هفت روز قبل از اتمام سرویس از سوی پارس وی دی اس فاکتور مربوطه ارسال می گردد و مشترک باید نسبت به پرداخت اقدام کند . در صورتی که برای تمدید در موعد مقرر اقدام نگرد تمام مشکلات احتمالی و قطع شدن سرویس بر عهده خریدار می باشد . برای سرویس های هاست و سرور مجازی ، سرور اختصاصی و سایر حداکثر دو روز بعد از تاریخ سر رسید ، سرویس به همراه تمام اطلاعات آن حذف می گردد . و امکان بازیابی اطلاعات مقدور نخواهد بود . این نکته حائز اهمیت است که پشتیبانی صرفا به سرویس هایی ارائه می گردد که سرویس فعال داشته باشند . همچنین پس از پایان دوره سر رسید ارائه بکاپ با اخذ هزینه ارائه می گردد.
2.  افزایش هزینه های زیرساختی، ارزی و یا تورمی که توسط مجموعه پارس وی دی اس قابل کنترل نیست، می تواند بر روی هزینه تمدید سرویس ها مؤثر باشد. این تغییرات هزینه، موجب افزایش هزینه و صدور الحاقیه در برخی از لوکیشن ها و پلان های ارائه شده ولو تازه تحویل شده با دوره های بالا از قبیل سه ماهه، شش ماهه و یکساله خواهد شد.
 
( با توجه به امکان بروز مشکلاتی مبنی بر اطلاع رسانی از طریق پیامک و یا ایمیل کاربر موظف به اطلاع داشتن از تاریخ سر رسید سرویس خود می‌باشد ).

دوازدهم . ترافیک مربوط به سرور های ایران 
کاربرانی که نسبت به خرید سرور مجازی ایران و سرور اختصاصی ایران اقدام می کنند ، می بایست قبل از پایان ترافیک اختصاصی داده شده به پلن خریداری شده ، نسبت به خریداری ترافیک جدید اقدام کنند . این نکته حائز اهمیت است که در صورتی که به دلیل اتمام ترافیک سرویس به صورت اتوماتیک مسدود شد ، تمام مسوولیت بر عهده خریدار بوده وپارس وی دی اس هیچ تعهدی برای فعال نگاه داشتن سرور بدون ترافیک مجاز ندارد . تعرفه ترافیک تمامی سرویس های مختص ایران  را میتوانید در تماس با ما جویا شوید . با توجه به اینکه پارس وی دی اس از چهار مرکز زیرساخت ، تبیان و پارس آنلاین و آسیاتک  با تعرفه ترافیک متفاوت ارائه سرویس می کند حتما پیش از خرید از تعرفه ترافیک و میزان ترافیک مجازی از محصول اطمینان حاصل کنید . نحوه محاسبه ترافیک در دیتاسنترهای ایرانی در حال حاضر تماما به صورت  1 به 10 بوده   . کاربر میتواند  قبل از اتمام ترافیک  و نسبت به خرید ترافیک اضافه اقدام کند .
 
 
تعریف ترافیک 1 به 10 :
ترافیک 1 به10 به این صورت است که در ترافیک مصرفی شما می‌باست در صورتی که  11 گیگ ترافیک مصرفی دارید  1 گیگ آن دانلود باشد و  10 گیگ آن آپلود باشد . 
 
دوازدهم -بند2  . ترافیک مربوط به سرور های ایران بند سرور های ایران
با توجه به اینکه تمامی دیتاسنتر های ایرانی شامل قوانین سرویس دهی به صورت ترافیک 1  به 10 هستند . کاربران هم می‌باست از این قوانین پیروی کنند .
در  شبکه ایران با توجه به محدودیت های ترافیک از سمت دیتاسنتر ها و زیرساخت کشور.  ترافیک مصرفی می‌باست به صورت منصفانه باشد و باعث اختلال در تمامی شبکه نشود .
به طور مثال در صورتی که پورت شبکه شما به صورت دائم 100-1000 مگابیت در حال مصرف است  (ترافیک ۱ به ۱ )خلاف قوانین سرویس دهی می‌باشد .
با توجه به اشتراک پورت شبکه این مورد بسیار اهمیت دارد و در صورت ترافیک ثابت (۱ به ۱) بسیار  باشد پورت شبکه سرویس محدود خواهد شد (بر روی 5 مگابیت ) . در صورتی که در این خصوص سوال دارید با بخش پشتیبانی میتوانید در تماس باشید

 ( ترافیکی) دوازدهم -بند3  .ممنوعیت های سرور ایران 
سرور های ایران پارس وی دی اس برای استفاده هایی  همچون موارد ذیل ممنوع بوده و در صورت مشاهده سرویس  بدون اطلاع رسانی قبلی مسدود میگردد و همچین عودت هزنیه به هیچ عنوان انجام نمیشود و سرویس تا پایان دوره به صورت مسدود شده باقی میماند .

سرور کاهش پینگ (Lower Ping)

ارسال اسپم (spam)

اشتراک گذاری آی پی به صورت عمومی (vpn)

پروکسی های تلگرام

پروکسی های squid و socks proxy , http proxy , https proxy و..

دیداس و نت اسکن

 

استفاده از سرور های  ایران پارس وی دی اس برای استفاده پروکسی های تلگرام و کاهش پینگ خلاف قوانین است  و در صورت استفاده  برای این مورد سرویس کاربر مسدود می‌شود  و این مورد نیز شامل گارانتی بازگشت وجه نمی‌شود 
 
 
سیزدهم . گیم سرور
ارائه خدمات گیم سرور در ایران صرفا بر روی سرویس های ویژه گیم امکان پذیر است و استفاده از سایر پلن ها سرور مجازی و سرور اختصاصی ایران به عنوان گیم سرور ممنوع می باشد و  در صورت مشاهده ، بدون اطلاع  قبلی مسدود می گردد و هیچ هزینه ای به کاربر بازگشت داده نخواهد شد 
(   در حال حاضر با توجه به تغییر سیاست سرویس دهی  پارس وی دی اس سرور مجازی  ویژه گیم ارائه نمی‌شود وهیچ‌گونه تضمین مهار حملات دیداس و.. در سرور های مجازی ایران ارایه نمی‌شود ) .
 
 
چهاردهم . اتک سنگین و حملات سایبری
ارائه سرویس به کاربرانی که دارای اتک های سنگین و حملات سایبری گسترده هستند ، بر روی سرویس های معمولی ممنوع بوده و باید سرویس های دارای فایروال سخت افزاری و آنتی دیداس تهیه کنند ( برای این مورد میتوانید از طریق تیکت قبل از خرید استعلام بگیرید )  و در صورت مشاهده ، بدون اطلاع به خریدار و بدون بازگشت وجه سرویس مربوطه مسدود می گردد . در صورتی که شما کاربر سرویس گیم هستید می‌بایستی پلن های ویژه گیم را تهیه کنید و امکان سرویس دهی بر روی بستر اینترنت برای این قبیل مشتریان فراهم نیست ( جز سرویس های خاص خارج از کشور ) ، همچنین برای میزبانی افرادی که دارای حملات سایبری هستند ، بر روی سرور های خارج نیز ممنوع است و صرفا باید از پلن های آنتی دیداس برای رفع مشکل استفاده کنند . در صورتی که بر روی سرویس های خارج ، پارس وی دی اس اتک بر روی سرویس مشترک رویت شود ، سرویس مسدود خواهد شد . 

پانزدهم . کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه
ارائه سرویس به سایت های فیلتر شده ، و سایت هایی که بر اساس بند 23 قانون جرایم رایانه ای و یا از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ، اعلام گردند امکان میزبانی در پارس وی دی اس را نخواهند داشت و در صورتی که این مورد رویت شود بدون اطلاع به خریدار سرویس مسدود خواهد شد . اگر بر روی خدماتی نظیر سرور اختصاصی نیز این مورد رویت شد صرفا یکبار به مشترک اخطار کتبی ارسال می گردد و در صورتی که سریعا اقدام به مسدود سازی نگردد آن آی پی از سوی پارس وی دی اس مسدود می گردد . همچنین ارائه سرویس به سایت های چت روم ممنوع بوده و امکان سرویس دهی به این افراد وجود ندارد . همچنین افرادی که از سرویس های ایران جهت رفع فیلتر استفاده می کنند ، در صورت اعلام کمیته فیلترینگ بدون اطلاع کاربر سرویس بدون بازگشت وجه مسدود می گردد . 

شانزدهم . تخلف و ابیوز 
در صورتی که کاربر اقدامات خلاف قوانین ایران و قوانین بین المللی از جمله ارسال اسپم و هرزنامه ، نقض قوانین کپی رایت ، پورت اسکن ، ارسال اتک و DDOS ، کرک و فیشینگ و سایر ، انجام داد ازسرویس کاربر برای برای همیشه  مسدود خواهد شد و عودت هزینه نیز انجام نمی‌شود 
 
هفدهم . کنسل کردن سرویس 
کاربر موظف است در صورتی که سرویس خریداری شده را در پایان دوره نیاز نداشت ، نسبت به اعلام کنسلی سرویس مذکور از طریق ناحیه کاربری اطلاع رسانی کند . همچنین در صورتی که کاربر به هر دلیلی اقدام به کنسل کردن سرویس کرد و یا به دلیل عدم پرداخت به موقع سرویس کنسل شد ، امکان بازگردانی سرویس فراهم نخواهد بود 

هجدهم . درخواست بازگشت وجه
۱.در نظر داشته باشید در صورت تایید بازگشت هزینه توسط کارشناسان پارس وی دی اس .  تمام موارد مصرفی همانند ترافیک و سایر و همچنین مدت زمان فعال بودن از سرویس به صورت روز شمار از هزینه کسر می گردد 
۲. روند انتقال هزینه به حساب بانکی کاربر ۳ الی ۱۰ روز کاری زمان بر میباشد.

چه سرویس هایی شامل گارانتی بازگشت وجه نمی باشند ؟
۱ . دامنه شامل گارانتی بازگشت وجه نیست. 
۲ . لایسنس شامل گارانتی بازگشت وجه نیست. 
۳ . سرور اختصاصی ایران و خارج از کشور تحت هر شرایطی شامل گارانتی بازگشت وجه نیست.
۴ . سرور های مجازی خارج از کشور با توجه به اینکه از دیتاسنتر های خارجی به صورت حداقل ماهانه خرید میشود امکان عودت وجه وجود ندارد.
۵ . خدمات کولوکیشن و میزبانی سرور شامل گارانتی بازگشت وجه نیست.
۶ ، سرویس های پیشنهاد ویژه و استفاده از کد تخفیف در زمان خرید شامل گارانتی بازگشت وجه نمی‌شود. (تمامی سرویس)
۷. خدمات کانفیگ سرور و مدیریت سرور شامل گارانتی بازگشت وجه نیست. 
۸ . خدمات عیب یابی و بررسی مشکلات سرور و خدمات نرم افزاری حتی اگر مشکل کاربر رفع نشده باشد ، با توجه به زمانی که از بخش فنی پارس وی دی اس صرف می گردد ، مشمول گارانتی بازگشت وجه نیست.
۹ . بازگشت وجه  باید با دلیل کاملا منطقی باشد ، برای مثال مشکلی از سمت سرویس های ما باشد . در غیر این صورت در صورتی که بدون دلیل از خرید خود منصرف شده اید و قصد لغو سرویس را دارید  این مورد میسر نیست، میباست قبل از خرید سرویس توجه داشته باشید که منابع سرویس با توجه به اجاره سرویس رزرو می‌شود. ( برروی تمامی سرویس های قابل ارائه)
۱۰. باید توجه داشت هزینه سرویس از اولین لحظه ارسالِ اطلاعات (حداقل 1روز) محاسبه و تمامی مسئولیت سرویس ارائه شده تا زمان حذف سرویس بر عهده کاربر می باشد.
 
توجه : کاربر موظف است قبل از تهیه سرویس با دقت به تمامی موارد و مشخصات سرویس ها دقت کند، در صورتی که پس از تهیه سرویس به طور مثال برنامه و یا سرویس مورد نظر بر روی سرور اجرا نشود ، مشکل به صورت نرم افزاری بوده و شامل قانون بازگشت وجه نمی‌شود برای مثال (وجود تحریم بر روی کشور خریداری شده و یا نصب نشدن ابزاری که نیاز به کارت گرافیک دارد)
 
 قوانین اضافه بر مورد فوق ویژه عودت وجه بر روی سرور های مجازی ایران :
۱ . عودت هزینه باید با دلیلی کاملا منطقی و شفاف بیان شود. در صورت عدم تایید توسط کارشناسان پارس وی دی اس امکان عودت فراهم نمیباشد.
۲. سرویس های تست شامل بازگشت وجه نمیباشند
۳. بازگشت وجه در هر پنل کاربری یکبار قابل انجام میباشد
۴. فقط یک سرور مجازی ایران از کاربر امکان عودت وجه وجود دارد و در صورت خرید تعداد بیش از یک عدد دیگر سرویس های امکان عودت وجه  تحت هیچ شرایطی را ندارند.
۵.  صورت تایید بازگشت هزینه توسط کارشناسان پارس وی دی اس .  تمام موارد مصرفی همانند ترافیک و سایر و همچنین مدت زمان فعال بودن از سرویس به صورت روز شمار از هزینه کسر می گردد 
۶. عودت وجه زمانی انجام می شود که مشکلی بر روی سرویس ها وجود داشته باشد و از سمت مجموعه پارس وی دی اس قابل حل نباشد
 
 

نوزدهم . رعایت ادب و احترام متقابل در تیکت و تماس تلفنی
پارس وی دی اس معتقد به اخلاق مداری و رعایت احترام مضاعف به مشتریان خود می باشد . کارمندان پارس وی دی اس موظف به رعایت ادب و احترام ، در برخورد با مشتریان هستند ، در صورتی که کوتاهی و یا برخورد نادرستی از سوی کارمندان پارس وی دی اس صورت گیرد ، از مشترکین تقاضا داریم تا با اعلام این دست از موارد مدیریت و تیم  پارس وی دی اس را در رعایت حقوق مصرف کننده و مشتریان و اخلاق مداری یاری رسانند . همچنین تمامی مشتریان موظف به رعایت ادب و احترام حتی در زمانی که به هر دلیلی سرویسشان دارای مشکل و اختلال است می باشند . کاربران باید در نوشتن تیکت های پشتیبانی و در تماس تلفنی در سایه احترام متقابل عمل کنند و تحت هیچ شرایطی خارج از احترام و ادب رفتار نکنند . 
در صورت هرگونه بی احترام و یا فحاشی از سمت کاربران  پنل کاربر مسدود خواهد شد و پارس وی دی اس حق تعلیق تمامی خدمات آن کاربر را خواهد داشت .

بیستم . فورس ماژور و حوادث غیر مترقبه
پارس وی دی اس هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری و فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی پارس وی دی اس .تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود
 
بیستم . بند دوم
از دست رفتن داده ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود
 
بیست و یکم . پینگ تایم سرور ها 

پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود ۱۰ الی ۱۰۰ میلی ثانیه می‌باشد و پینگ تایم شبکه سرویس های مستقر در خارج از ایران در حدود ۹۰ الی ۳۵۰ میلی ثانیه می باشد که با توجه ظرفیت های زیرساختی شبکه داخل کشور ممکن است پینگ تایم در مواقعی به بیش از این مقادیر افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شده از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به توضیح است که رفع مشکلات موجود در شبکه ISP های مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده می بایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.

 

بیست و دوم . محدودیت های آی پی های سرور مجازی ( دیتاسنتر )

بخش اول: تمامی آی پی های مربوط به سرور های مجازی به صورت Virtual ip بوده به این معنی که آی پی ها در شبکه دیتاسنتری قرار دارند و ممکن است در برخی سایت ها به  صورت Proxy یا VPN شناسایی شوند. در صورتی که محدودیتی بر روی سایت مقصد از سمت آی پی وجود داشته باشد  این مورد خارج از حوزه پشتیبانی و بررسی می باشد و شامل گارانتی بازگشت نمی شود .

 

بخش دوم: سرورهای مجازی ایران برای استفاده از اینترنت بانک‌ها به هیچوجه مناسب نمی باشد. همچنین بسیاری از بانک‌ها آی‌پی های دیتاسنتر را مسدود سازی نموده اند. لذا پارس وی دی اس تضمینی در خصوص استفاده از اینترنت بانک‌ها به کاربران ارائه نمی دهد.

 

تغییر آی پی :

 

آی پی ارائه شده بر روی سرور های خارج از کشور با توجه به تهیه از دیتاسنتر های خارجی مورد نظر در طول دوره قرارداد سرویس قابل تغییر نیست و بررسی آی پی ارائه شده محدود به امکان اتصال به سرور و همچنین دسترسی سرور به اینترنت در زمان تحویل سرور می باشد و موارد استفاده های داخلی مانند استفاده از سرویس های گوگل ، اتصال به بانک های کشور مورد نظر و ... مشمول پشتیبانی سرور نشده و پارس وی دی اس تعهد و تضمینی در خصوص امکان استفاده ندارد

 

آی پی سرور های ایران با توجه به تحویل خودکار و عدم اعمال محدودیت در خصوص اتصال به سرویس های داخلی ، در طول دوره قرارداد قابل تغییر نیست

 

 

بیست و سوم . ارسال ایمیل 
با توجه به حساسیت های بالایی که سرویس های ارسال ایمیل دارند و با توجه به اینکه آی پی ها به صورت شناور به کاربران ارایه می‌شود  ممکن است در زمانی که آی پی اختصاصی به کاربران برای سرور های مجازی و یا اختصاصی و یا هاست ارایه می‌شود قبلا در وبسایت هایی بلک لیست شده باشد و ارسال ایمیل انجام نمشود . این مورد نیاز به پیگیری توسط کاربران خواهد داشت و از حوزه پشتیبانی پارس وی دی اس خارج است . و همچنین SPAM شده ایمیل ها و مشکلات ارسال خارج از پشتیبانی پارس وی دی اس می‌باشد .

پارس وی دی اس در صورت نیاز کاربران به PTR اختصاصی که یکی از مهمترین موارد ارسال ایمیل است  را به صورت کاملا رایگان انجام میدهد. برای این مورد نیاز است از طریق واحد ارسال پشتیبانی پیگیری نمایید ( ارسال تیکت )

بیست و چهارم . پهنای باند مصرفی و ترافیک 

برخی سرویس های مجازی و اختصاصی  و یا هاست  پارس وی دی اس با ترافیک ها محدود هستند . از این جهت در صورتی که به  دلیل اختلالی در روند محاسباتی ترافیک مصرف شده و یا به دلیل حملات سایبری  به سمت سرور (INPUT) و یا خارج شدن از سرور (OUTPUT) انجام شود . کاربر موظف به پرداخت کامل هزنیه ترافیک مازاد مربوطه بوده و در صورت عدم همکاری از سمت کاربر . پارس وی دی اس بر اساس سیاست های داخلی خود تصمیمات مربوطه را اتخاذ میکند .

 

بیست و پنجم . استفاده از منابع و نسخه پشتیبان

با توجه به اینکه پلن های متفاوتی برای خرید سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، خدمات هاست میزبانی اشتراکی وجود دارد ، کاربر می تواند بر اساس پلن خریداری شده با منابع معلوم پیش از خرید ، از منابع استفاده نماید ، در صورت نیاز به منابع بیشتر کاربر موظف است که سرویس خود را ارتقا دهد . همچنین در سرویس های هاست اشتراکی امکان استفاده به عنوان هاست دانلود و یا سرویس ارسال ایمیل فراهم نیست . در صورت مشاهده این موارد سرویس بدون اطلاع کاربر مسدود می گردد . در تمامی سرویس های ارائه شده توسط پارس وی دی اس ، بکاپ گیری و گرفتن نسخه پشتیبان بر عهده کاربر می باشد و پارس وی دی اس هیچ مسولیتی در حفظ و نگه داری اطلاعات کاربران ندارد . در نظر داشته باشید تهیه نسخه بکاپ و یا ریستور بکاپ با اخذ هزینه قابل انجام بوده و فقط برای آن دسته از کاربرانی که بسته مدیریت دارند رایگان خواهد بود .

Tuesday, July 1, 2014


« برگشت